Showing posts with label Music. Show all posts
Showing posts with label Music. Show all posts
Saturday, August 13, 2011
Sunday, July 31, 2011
Friday, July 22, 2011
Soundtracks
playing the songs repeatly while doing my math homework :
what a leisure afternoon
剩下的幸福 - 泳儿
我最亲爱的 & 你和我的时光 - 张惠妹
好的事情 - 严爵
听你说 - 郁可唯 & 林凡
红绿灯 - 郑融
Watcha Say - Jason Derulo
what a leisure afternoon
Thursday, June 16, 2011
Saturday, May 28, 2011
That Should Be Me ♥
That should be me holding your hand
That should be me making you laugh
That should be me, this is so sad
That should be me, that should be me
That should be me feeling your kiss
That should be me buying you gifts
This is so wrong, I can't go on
'Til you believe that that should be me
That should be me... ♥
Wednesday, April 27, 2011
♥ M ♥ U ♥ S ♥ I ♥C ♥
check them out !
music rocKx !
music rocKx !
Monday, April 25, 2011
Announcement - 240411 , 11:54pm
sorry , i have a poor runing nose
i tell my mum i'll sleep after having the medicine
new post is in my draft
will be update tomorrow
stay tuned and goodnight everyone
before the end , enjoy
♥ song in the day :
Don't You Wanna Stay by Kelly Clarkson ft. Jason Aldean
click here to download for mp3 \
stay tuned and goodnight everyone
i tell my mum i'll sleep after having the medicine
new post is in my draft
will be update tomorrow
stay tuned and goodnight everyone
before the end , enjoy
♥ song in the day :
Don't You Wanna Stay by Kelly Clarkson ft. Jason Aldean
click here to download for mp3 \
stay tuned and goodnight everyone
Tuesday, February 1, 2011
星光7
会唱歌真的很好,
如果我可以唱歌唱到好像李佳薇那样,我会很开心 :)
做为一个华人,不但会唱华人的歌曲,还能唱到Beyonce那种超高音的歌曲,真的很了不起
因为她是大马人,我才去看星光7的总冠军赛
看到6强的参赛路程短片,我看一个就哭一个
原来要站在那个舞台上是要付出那么多,要比人家努力好几倍,把时间花在万人争峰,却只有一个冠军荣衔的比赛中,对他们感到很敬佩
李佳薇唱的【回家】很好听,我喜欢她唱的,多过原唱顺子所唱的;【Listen】我就比较喜欢原唱的了
希望她很快会出新专辑,她的好声音真的让人很期待 =)
如果我可以唱歌唱到好像李佳薇那样,我会很开心 :)
做为一个华人,不但会唱华人的歌曲,还能唱到Beyonce那种超高音的歌曲,真的很了不起
因为她是大马人,我才去看星光7的总冠军赛
看到6强的参赛路程短片,我看一个就哭一个
原来要站在那个舞台上是要付出那么多,要比人家努力好几倍,把时间花在万人争峰,却只有一个冠军荣衔的比赛中,对他们感到很敬佩
李佳薇唱的【回家】很好听,我喜欢她唱的,多过原唱顺子所唱的;【Listen】我就比较喜欢原唱的了
希望她很快会出新专辑,她的好声音真的让人很期待 =)
Saturday, January 22, 2011
Sensonic Palm Size Speaker S10 Black
i bought a new speaker for myself yesterday =)
it is only in palm-size and ultra portable i almost get it drop to the floor when i take it out , luckily i can catch it phew =.=''
i decide to buy a new pouch to protect + keep it with my earphone & walkman
i can't live without music !
I ♥ MUSIC !¯
![]() |
| Sensonic Palm Size Speaker S10 Black ! |
![]() |
| turn it when u want to use it ! |
![]() |
| white colour available also ! |
![]() |
| construction of the speaker |
![]() | |
|
other features of Sensonic Palm Size Speaker S10 Black :
- micro-metal driver
- built-in re-chargeable battery
- works with most compatible devices : - mobile phone , mp3/mp4 , PC/laptop , CD player , portable gaming devices
inside the package , it bundle with audio adaptors for Nokia and Sony Ericsson phones cables , 2.5mm converter , USB charging cable . Other makes can be bought separately .
another cool speaker i have in my house , it's belong to my sister one not mine :(
another cool speaker i have in my house , it's belong to my sister one not mine :(
NX1 SHOQTune FM Portable Speaker
| my sis bought it at KL PC fair , cost around 100 to 200 |
| it protected with this small bag* ignore the background please * it's my |
| i can just have it ... with a picture :( |
| are they a family ? lol |
| my speaker , new earphone , & sis' speaker |
i'll buy the NX1 SHOQTune FM Portable Speaker next time ! it's cool and have very good sound effect ! it is portable and its sound effect is strong , have great great great ... impact ~
Sunday, October 17, 2010
我是凉粉^^
最近很喜欢张靓颖。。。
时常想起那个夜
走在古旧城墙边
记得特别清晰夜风的气味
还有划过周围的脸
我怎么能不想念
满目皆是黑夜
扇扇门挡在我面前
唱起歌来的时候回声穿越
这么近 那么远
走在世界的后面
我埋首寻路不愿看到内心的牵连
这么近 那么远
现实和梦境相叠
月光皎洁 水云光线
也许这是一个人的思念
我离开钱塘的第三年
时常想起那个夜
走在古旧城墙边
记得特别清晰夜风的气味
还有划过周围的脸
我怎么能不想念
满目皆是黑夜
扇扇门挡在我面前
唱起歌来的时候回声穿越
这么近 那么远
走在世界的后面
我埋首寻路
不愿看到内心的牵连
这么近 那么远
现实和梦境相叠
月光皎洁 水云光线
也许这是一个人的思念
有风吹过的触感
在十字路口徘徊
我以为终于不用说再见
这么近 那么远
走在世界的后面
我埋首寻路
不愿看到内心的牵连
这么近 那么远
现实和梦境相叠
月光皎洁 水云光线
也许这是一个人的思念
p/s:“凉粉”是张靓颖的粉丝称号...XD
J完
不是喜欢她的样子,而是喜欢她的声音。张靓颖是凭超女出道,她唱红许多电视,电影主题曲,唱歌有海豚音,被冠为东方玛丽亚凯莉。或许你对她的人不了解,但只要你看过由黄晓明和刘亦菲主演的“神雕侠侣”,你就听过她的歌声。戏里的片尾曲“天下无双”,也就是由张靓颖所主唱的。这首歌的高音部分非常需要技巧,不容易唱,配合电影情节,再加上张靓颖的天籁之音把这首歌发挥得淋淋尽致,听得如痴如醉。另外,她曾经和王力宏合唱“另一个天堂”,也是一首很好听的歌曲。拿这两首歌相比,很难知道原来这两首歌的女声是来自同一个人。从那时候开始,就开始去寻找关于这个女生的音乐。
最喜欢她的一首歌:
这么近,那么远也是你现在听着的...
我离开钱塘的第三年时常想起那个夜
走在古旧城墙边
记得特别清晰夜风的气味
还有划过周围的脸
我怎么能不想念
满目皆是黑夜
扇扇门挡在我面前
唱起歌来的时候回声穿越
这么近 那么远
走在世界的后面
我埋首寻路不愿看到内心的牵连
这么近 那么远
现实和梦境相叠
月光皎洁 水云光线
也许这是一个人的思念
我离开钱塘的第三年
时常想起那个夜
走在古旧城墙边
记得特别清晰夜风的气味
还有划过周围的脸
我怎么能不想念
满目皆是黑夜
扇扇门挡在我面前
唱起歌来的时候回声穿越
这么近 那么远
走在世界的后面
我埋首寻路
不愿看到内心的牵连
这么近 那么远
现实和梦境相叠
月光皎洁 水云光线
也许这是一个人的思念
有风吹过的触感
在十字路口徘徊
我以为终于不用说再见
这么近 那么远
走在世界的后面
我埋首寻路
不愿看到内心的牵连
这么近 那么远
现实和梦境相叠
月光皎洁 水云光线
也许这是一个人的思念
p/s:“凉粉”是张靓颖的粉丝称号...XD
J完
Subscribe to:
Posts (Atom)







